مه پاش

نصب سیستم مه پاش خانگی | مه پاش صنعتی | مه پاش گلخانه

نصب سیستم مه پاش خانگی | مه پاش صنعتی | مه پاش گلخانه

نصب سیستم مه پاش معمولا برای خنک کردن و ایجاد یک محیط آرامش بخش و با رطوبت انجام میگیرد. طراحی، اجرا و نصب سیستم مه پاش خانگی و صنعتی نیازمند تخصص کافی و اطلاعات در این زمینه است. همچنین قیمت نصب سیستم مه پاش با توحه به تجهیزات مورد استفاده و نحوه نصب آنها فرق میکند.
مشخصات پمپ مه پاش را چگونه تعیین کنیم؟

مشخصات پمپ مه پاش را چگونه تعیین کنیم؟

پمپ مه پاش بانام پمپ پیستونی نیز شناخته می‎شود. استفاده از پمپ در مه پاش این قابلیت را ایجاد می‌کند که ذرات آب از نازل‎ها در حد میکرون خارج می‎شوند. معمولا برای مه پاش‎های خانگی از پمپ استفاده نمی‌شود. اما در مه پاش‎های صنعتی به دلیل وسعت مکان باید از پمپ استفاده کرد. تا قطرات آب با فشار و قدرت بیشتری پخش شوند. آشنایی با مشخصات پمپ مه پاش به انتخاب درست کمک خواهد کرد.
مه‌پاش ویلا و فضای آرامش بخش

مه‌پاش ویلا و فضای آرامش بخش

مه‌پاش نوعی سیستم سرمایش تبخیری است که به آن سیستم خنک ‌کننده تبخیری نیز می‌گویند. استفاده از مه‌پاش یکی از بهترین روش‌های سرمایشی است که بخصوص در گلخانه‌ها بازده بسیار بالایی نیز دارد. ممکن است فکر کنید با استفاده از این سیستم، همه‌چیز خیس و مرطوب می‌شود. اما در حقیقت ذرات آب در مه‌پاش‌ها به علت ریز بودن، بسیار سریع تبخیر می‌شوند.
مشخصات فنی نازل مه پاش را کجا پیدا کنیم؟

مشخصات فنی نازل مه پاش را کجا پیدا کنیم؟

سیستم مه پاش نازلی را می‏توانید در گلخانه ‏ها، رستوران، ویلا یا سالن ‏های پرورش قارچ استفاده کنید. سیستم مه پاش نازلی با نازل پلاستیکی به‎ همراه اتصالات پلاستیکی یا نازل استیل یا برنج، طراحی و تولید می‎شود. با‎توجه به مشخصات فنی نازل مه پاش می‎توانید انتخاب درستی داشته و هزینه‎ ها را کاهش دهید.
نازل فوگر و انواع آن

نازل فوگر و انواع آن

یکی از عوامل مهمی که در گلخانه‌ها، مرغداری‌ها، گاوداری‌ها و… موجب حفظ سلامت گیاهان و حیوانات می‌شود رطوبت هوا است. در تابستان به دلیل گرمای هوا، ممکن است رطوبت این فضاها به حداقل ممکن کاهش پیدا کند. در زمستان نیز براثر سرمای هوا، هوا خشک می‌شود.
مه پاش در مرغداری و کاربرد های ماثر آن

مه پاش در مرغداری و کاربرد های ماثر آن

آنچه که باعث می‎شود راندمان در سالن‎های پرورش طیور و مرغداری بالا رود، هوای مرطوب و مطبوع است.که با مه پاش مرغداری در گذشته برای ایجاد رطوبت محیط، از آبپاش استفاده می‎کردند که با گسترش مرغداری‌ها این کار بسیار وقت‌گیر بود. اگر در مرغداری‌ها رطوبت کم باشد، مواردی مانند کاهش آب بدن مرغ‎ها، کاهش تولید تخم‌مرغ و بی‌قراری در مرغ‎ها رخ خواهند داد و این موضوع می‎تواند خسارات سنگینی را به بار بیاورد.
عملکرد مه پاش رستوران چگونه به جذب مشتری کمک می‎کند؟

عملکرد مه پاش رستوران چگونه به جذب مشتری کمک می‎کند؟

می‎توان گفت مه پاش مهمانخانه یک سیستم خنک‎کننده ارزان برای رستوران‏ها محسوب می‎شود. عملکرد مه پاش باعث کاهش دمای محیط می‎شود و در افراد، حس خنکی و فضای دلنشین‌تری ایجاد می‏کند که در جذب مشتری بسیار تأثیرگذار بوده و رستوران شما را نسبت به ‌سایر رستوران‏ها متمایز می‎کند.
مه‌پاش پرورش قارچ چه ویژگی ای دارد؟

مه‌پاش پرورش قارچ چه ویژگی ای دارد؟

یکی از لوازم ضروری برای سالن پرورش قارچ، سیستم مه‌پاش و رطوبت‌ساز است. زیرا قارچ‌ها جهت رشد نیاز به رطوبت دارند و در نتیجه فضای اطراف آن‌ها باید دائما مرطوب باشد. اگر سیستم‌های مه‌پاش موجود در بازار را دیده باشید، متوجه می‌شوید. که این دستگاه‌ها دارای تنوع فراوانی هستند و قیمت‌های متفاوتی نیز دارند.
قیمت مه‌پاش فضای باز در بازار

قیمت مه‌پاش فضای باز در بازار

در سال‌های اخیر خرید سیستم خنک‌کننده مه‌پاش و راه‌اندازی آن به شدت رواج یافته است؛ زیرا این سیستم کاربردهای شگفت‌انگیری دارد. امروزه می‌توانید مه‌پاش‌ها را در بسیاری از زمینه‌ها مشاهده کنید: از رستوران‌ها و کافه‌ها گرفته تا صنایعی همچون گلخانه، مرغداری، گاوداری و سالن پرورش قارچ.
قیمت مه پاش خانگی و صنعتی به چه علت متفاوت است

قیمت مه پاش خانگی و صنعتی به چه علت متفاوت است

قطعا خنک کردن فضاهای بزرگ صنعتی کار دشواری است اما با استفاده از مه پاش می‎توانید این کار را به‌سادگی انجام دهید. می‎توان گفت مه پاش‏ها از ضروری‌ترین لوازم برای تجهیز کردن اماکن صنعتی است. شاید تا به امروز به استفاده از مه پاش خانگی در خانه فکر نکرده باشید.
گروه نویسندگان آبان کالا
مجله آبان کالا تشکیل شده از گروهی از کارشناسان و نویسندگان که قصد دارند تا دانش خود در زمینه‌های مختلف را با سایرین به اشتراک بگذارند. شما هم می‌توانید با به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات خود در زمینه های مرتبط با آبان کالا به این گروه بپیوندید.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...